24 Januari 2011

Karnival Pengajian Tinggi : 22 hingga23 Januari 2011


SABTU
Hari pertama di pintu masuk Mitc...Jam 8.00 pagi
pada hari ini saya sampai terlalu awal.terpaksalah tunggu diluar pintu..
tak pe..saya kena prepare soalan-soalan yang bakal disoal pada saya nanti ketika menjaga booth UITM nanti...
Inilah permandangan di hadapan booth UITM..sesak, padat, pengunjung tidak putus-putus datang ke sini
soalan yang lazim ditanya,
- saya minat jurusan xxxxx apa kah syarta-syarat kemasukannya??
-Bagamainakah saya ingin membuat permohonan ke UITM
-Apakah kos PJJ yang ditawarkan di UITM?
-Berapa jenis program asasi yang terdapat di UITM?
-dan lain lain
Ne la saya dengan mata yang sembab dan bengkak...walaupun saya tak sihat pada hari ini...  terpaksa saya kuatkan diri untuk bersama-sama menjaga booth di UITM....

CANDID DENGAN PELAJAR SEKOLAH YANG HADIR...




AHAD
Hari kedua menjaga booth....sempat berposing pada awal pagi sebelum kehadiran pengunjung..